Vásárláskor mire figyeljünk?

A következő sorokat Multipla tulajdonosok írták, vásárlásuk tapasztalatairól: 

"Tíz +-os autóval már minden megtörténhetett. A miénken is vannak sajnos harci sérülések (1-2 horpadás), meg pár apróság, de ezek nem befolyásolják a használatot. A második dolog a motor. Párom használja napi szinten kb 30 kilométert + ovi + miegymás. Előtte benzines autónk volt, de visszatértünk a dízelhez. Elmentünk megnézni, jó volt a kiállása, nem találtam rozsdát, lefoglalóztuk. Mondhatni szerelem volt első látásra. Amúgy olaszból származik, 2003-as 115LE JTD."

"Ahogy írtam egyterűt szerettem volna. Előtte Mitsum volt, nem fértek be a biciklik és a 3 gyerek ülést se egymás mellett. Bár csak kettőm van és nem is tervezek többet, de sokszor viszek a kettőnél többet és nálunk egyenlőre kötelező a gyerekülés! Nagyon sok Premacyt néztem meg egy szerelővel, aki a sokadik után azt mondta: vessük el ezt a típust, márkát. Hát van egy új cél, csaaaak, háát a formája, erről elég különbözőek a vélemények, de én elég egyedi egyén vagyok, ha tudom viselni, akkor csapjunk bele a levesbe! Bp.-ről elmentünk Kecskemétre kereskedésbe az Olaszországból érkezett első Dödöst/Multiplát megnézni. Ja és eddig benzinesbe utaztam, mára JTD-s vagyok! Ahogy megvettem vittem a szervízbe (feszítő görgő, szíj, stb. cserére) és a szerelő mondta, hogy nagyon jó állapotban van! Ma már kisebb autóban el sem férnénk! (Mind a négyen jégkorongozunk, iskolatáskák + egyéb!) Számomra full tökéletes lenne, ha 20-30 cm-rel megtoldották volna a csomagtartóját! De így is"

"Fő szempont minden működjön ami benne, és rajta van ahogy összerakták. 5ajtó nyitás-zárás zár, kilincs, ablakemelő. Nincs benne sok kapcsoló, lámpák, index, tükrök, szellőzőventilátor, klíma, ablaktörlő, ülésemelő. Ne világítson semmilyen ikon a műszerfalon fölöslegesen, abs légzsák, fékolaj, fékbetét. Ne legyen rohadt sehol rozsda és rohadás két külön dolog. Ne kopogjon a futómű se elöl se hátul. Ne recsegjen a féltengelycsukló, könnyű legyen a kormány, minden folyadékszint megfelelő legyen. Ne legyen bazinehéz benyomni a kuplungot.Váltáskor nem recseghet a váltó, néha megszólalhat a hátrameneti fokozat, de háromból kétszer az sok, kattanás reccsenés két külön fogalom

"Elég sokan irigylik a fordlatszámmérőt. A legjobb választás a 115 lovas szerintem ez a legjobb régi és újarcúban. Jó dolog az automata klímás, ebben nem kell tekergetni a hőfokkapcsolót, beállítod oszt jónapot, van benne külső hőmérő ami szintén jó szolgálat 3 fok és alatta visít figyelmeztet a fagyveszélyre. Ez egy szuper dolog pl ha zuhog az eső úgy érzed kvahideg van bármikor ráfagyhat az útra nincs előtted semmi ami támpontot ad pl felveri e a vizet az útról a gumija, akkor eldöntheted pl tartós 2 fokban haladsz e ugyanabban a tempóban, vagy visszaveszed. A hőmérő igaz csak fokokban mér (nem félfokonként vált) de nagyon érzékeny pl beérsz egy völgybe vagy erdősávba, és azonnal látod hidegebb vagy melegebb van ott ereszted a gázt vagy tartod tovább...

 A MENÜPONT TARTALMA MÉG BŐVÜL :)