A következő sorokat Multipla tulajdonosok írták, vásárlásuk tapasztalatairól:
"Tíz
+-os autóval már minden megtörténhetett. A miénken is vannak sajnos
harci sérülések (1-2 horpadás), meg pár apróság, de ezek nem
befolyásolják a használatot. A második dolog a motor. Párom használja
napi szinten kb 30 kilométert + ovi +
miegymás. Előtte benzines autónk volt, de visszatértünk a dízelhez.
Elmentünk megnézni, jó volt a kiállása, nem találtam rozsdát,
lefoglalóztuk. Mondhatni szerelem volt első látásra. Amúgy olaszból
származik, 2003-as 115LE JTD."
"Ahogy írtam egyterűt szerettem volna. Előtte Mitsum volt, nem fértek be a biciklik és a 3 gyerek ülést se egymás mellett. Bár csak kettőm van és nem is tervezek többet, de sokszor viszek a kettőnél többet és nálunk egyenlőre kötelező a gyerekülés! Nagyon sok Premacyt néztem meg egy szerelővel, aki a sokadik után azt mondta: vessük el ezt a típust, márkát. Hát van egy új cél, csaaaak, háát a formája, erről elég különbözőek a vélemények, de én elég egyedi egyén vagyok, ha tudom viselni, akkor csapjunk bele a levesbe! Bp.-ről elmentünk Kecskemétre kereskedésbe az Olaszországból érkezett első Dödöst/Multiplát megnézni. Ja és eddig benzinesbe utaztam, mára JTD-s vagyok! Ahogy megvettem vittem a szervízbe (feszítő görgő, szíj, stb. cserére) és a szerelő mondta, hogy nagyon jó állapotban van! Ma már kisebb autóban el sem férnénk! (Mind a négyen jégkorongozunk, iskolatáskák + egyéb!) Számomra full tökéletes lenne, ha 20-30 cm-rel megtoldották volna a csomagtartóját! De így is"
"Fő
szempont minden működjön ami benne, és rajta van ahogy összerakták.
5ajtó nyitás-zárás zár, kilincs, ablakemelő. Nincs benne sok kapcsoló,
lámpák, index, tükrök, szellőzőventilátor, klíma, ablaktörlő, ülésemelő.
Ne világítson semmilyen ikon a műszerfalon
fölöslegesen, abs légzsák, fékolaj, fékbetét. Ne legyen rohadt sehol
rozsda és rohadás két külön dolog. Ne kopogjon a futómű se elöl se
hátul. Ne recsegjen a féltengelycsukló, könnyű legyen a kormány, minden
folyadékszint megfelelő legyen. Ne legyen bazinehéz benyomni a
kuplungot.Váltáskor nem recseghet a váltó, néha megszólalhat a
hátrameneti fokozat, de háromból kétszer az sok, kattanás reccsenés két
külön fogalom"
"Elég
sokan irigylik a fordlatszámmérőt. A legjobb választás a 115 lovas
szerintem ez a legjobb régi és újarcúban. Jó dolog az automata klímás,
ebben nem kell tekergetni a hőfokkapcsolót, beállítod oszt jónapot, van
benne külső hőmérő ami szintén jó
szolgálat 3 fok és alatta visít figyelmeztet a fagyveszélyre. Ez egy
szuper dolog pl ha zuhog az eső úgy érzed kvahideg van bármikor
ráfagyhat az útra nincs előtted semmi ami támpontot ad pl felveri e a
vizet az útról a gumija, akkor eldöntheted pl tartós 2 fokban haladsz e
ugyanabban a tempóban, vagy visszaveszed. A hőmérő igaz csak fokokban
mér (nem félfokonként vált) de nagyon érzékeny pl beérsz egy völgybe
vagy erdősávba, és azonnal látod hidegebb vagy melegebb van ott ereszted
a gázt vagy tartod tovább..."
A MENÜPONT TARTALMA MÉG BŐVÜL :)